Informatiebalk
Bestelinformatie
Rectangle

Laatste wijziging: 30 Jun, 2017

Bestellen via onze website:

Er zijn meerdere mogelijkheden om onze artikelen te bestellen:

  • Verzenden: je kunt je bestelling via onze webwinkel samenstellen en naar een door jou gewenst adres te laten versturen.
  • Verzenden met PakjeGemak: je kunt je bestelling ook met PakjeGemak op een door jou gewenst afhaalpunt laten bezorgen, zodat je het pakket kunt ophalen wanneer jij dat wilt.
  • Verzenden onder rembours: je kunt bestellingen tot € 1000,- ook onder rembours laten versturen. Bestellingen boven dat bedrag kunnen dus alleen bij vooruitbetaling geleverd worden. De verzendkosten voor betalen onder rembours zijn hoger dan onze standaard verzendkosten.
  • Afhalen in een van onze winkels: je kunt je bestelling ook afhalen in een van onze winkels. We sturen een berichtje zodra jouw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden

Verzenden naar het buitenland?
Wij leveren ook naar het buitenland, dit kan echter alleen na vooruitbetaling.
Voor onze klanten uit België bieden we de mogelijkheid om af te rekenen via Bancontact / MisterCash
Voor de verzendkosten voor het buitenland binnen Europa gelden dezelfde regels als voor verzending binnen Nederland (boven 100,- gratis).

Afhalen in onze winkels:

Heb je al een keuze gemaakt en vind je het fijn om je bestelling op te halen in een van onze winkels? Ook dat is natuurlijk mogelijk. Je kunt de artikelen bestellen via onze webwinkel. Bij de optie betaalmethode kies je vervolgens voor 'betalen aan de balie'. Daarna krijg je een bericht zodra je bestelling klaar staat. Je kunt ons ook bellen of e-mailen om je bestelling door te geven, zodat we deze voor je kunnen reserveren. Daarnaast kun je ook gewoon langskomen in onze winkels zonder reservering als je een product wilt aanschaffen.

Levertijd

We leveren bestellingen leveren via PostNL. De meeste producten zijn op voorraad en worden zo spoedig mogelijk verzonden. Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag. Wanneer je een artikel online bestelt via onze snelbalie webshop, dan is de online actuele voorraadstatus te zien bij de omschrijving van de producten.

Verzending met PostNL: voor 15.00 uur besteld, morgen in huis

Kies je voor levering via PostNL en je bestelling is geplaatst en betaald via iDeal voor 15.00  uur en op voorraad in onze vestiging in Notter, dan wordt deze nog dezelfde dag (maandag tot en met vrijdag) verstuurd. Normaal gesproken wordt je pakket dan de volgende dag aangeboden op het door jou opgegeven verzendadres.

Verzendkosten

  • Bij bestellingen boven de € 100,- rekenen wij bij betaling via iDeal of vooruitbetaling geen verzendkosten. Verzending onder rembours kost dan € 12,-
  • Bij bestellingen onder de € 100,- zijn de verzendkosten € 5,- Verzending onder rembours kost dan € 14,-

Je ontvangt per e-mail een bevestiging met het totaalbedrag en de bestelling. PostNL heeft een limiet van € 1000,- voor rembours zendingen. Bestellingen boven dat bedrag kunnen dus alleen bij vooruitbetaling geleverd worden.

Betaalmogelijkheden

Online: je kunt je online bestelling op meerdere manieren betalen

  • Betalen via iDeal: veilig en gemakkelijk. Dit is ook de snelste manier om je bestelling op het door jouw gewenste adres te laten bezorgen
  • Betalen via Sofort Banking, Bancontact/Mister Cash
  • Betalen op basis van vooruitbetaling: vind je het fijner om je betaling naar onze bankrekening over te maken? Ook dat is natuurlijk mogelijk. Let goed op dat je je bestelnummer bij je betaling vermeldt
  • Betalen onder rembours: je betaalt je bestelling aan de postbezorger. Bestellingen tot maximaal € 1000,- euro kunnen op deze manier verzonden worden. Voor verzending onder rembours worden extra kosten in rekening gebracht.

In de winkel: in onze winkel kun je op deze manieren betalen

  • Betalen met pinpas
  • Contant betalen
  • Betalen met creditcard (Nederlandse Visa of Mastercard)

Garantie en retour

Op al onze producten geldt in de regel een garantietermijn van 2 jaar (uitgezonderd outdoorproducten zoals bijvoorbeeld kleding).
Mocht je aanspraak willen maken op de garantie neem dan contact met ons op, of kom naar een van onze winkels. Onze eigen technische dienst zal in eerste instantie zijn uiterste best doen de garantieafhandeling in eigen huis te realiseren alvorens de fabrikant in te schakelen. Daartoe kan een product opgestuurd worden of afgegeven worden bij één van onze winkels.
Heb je een klacht over ons of over één van onze producten, neem dan contact met ons op. In de regel zullen klachten binnen 2 werkdagen in behandeling genomen worden.

Retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Stuur je de complete bestelling retour, dan krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourzenden naar ons zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht neem je eerst contact met ons op via sales@gps.nl en vervolgens het retourformulier te gebruiken, hier te downloaden (PDF).

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Privacybeleid en algemene voorwaarden

Klik hier voor ons privacybeleid.
Bij een bestelling ga je akkoord met onze algemene voorwaarden . De algemene voorwaarden kun je hier bekijken.


Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW