Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis*    Gratis verzenden vanaf € 50,-    Sinds 1999 dé specialist    5 echte winkels!   Webshop Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Waypointkl

banner_algemeen

Bel ons: 088-0226900


Home > Klantenservice > Bestelinformatie

Bestellen via onze website:

Er zijn meerdere mogelijkheden om onze artikelen te bestellen:

  • Verzenden: je kunt je bestelling via onze webwinkel samenstellen en naar een door jou gewenst adres te laten versturen.
  • Verzenden met PakjeGemak: je kunt je bestelling ook met PakjeGemak op een door jou gewenst afhaalpunt laten bezorgen, zodat je het pakket kunt ophalen wanneer jij dat wilt.
  • Afhalen in een van onze winkels: je kunt je bestelling ook afhalen in een van onze winkels. We sturen een berichtje zodra jouw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden

Verzenden naar het buitenland?
Wij leveren ook naar het buitenland, dit kan echter alleen na vooruitbetaling.
Voor onze klanten uit België bieden we de mogelijkheid om af te rekenen via Bancontact / MisterCash
Voor de verzendkosten voor het buitenland binnen Europa gelden dezelfde regels als voor verzending binnen Nederland (boven 100,- gratis).

Heb je al een keuze gemaakt en vind je het fijn om je bestelling op te halen in een van onze winkels? Ook dat is natuurlijk mogelijk. Je kunt de artikelen bestellen via onze webwinkel. Bij de optie betaalmethode kies je vervolgens voor 'betalen aan de balie'. Daarna krijg je een bericht zodra je bestelling klaar staat. Je kunt ons ook bellen of e-mailen om je bestelling door te geven, zodat we deze voor je kunnen reserveren. Daarnaast kun je ook gewoon langskomen in onze winkels zonder reservering als je een product wilt aanschaffen.

Levertijd

We leveren bestellingen via PostNL. De meeste producten zijn op voorraad en worden zo spoedig mogelijk verzonden. Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag. Wanneer je een artikel online bestelt via onze snelbalie webshop, dan is de online actuele voorraadstatus te zien bij de omschrijving van de producten.

Verzending met PostNL: voor 16.00 uur besteld, vandaag verstuurd

Kies je voor levering via PostNL en je bestelling is geplaatst en betaald via iDeal voor 16.00  uur en op voorraad in onze vestiging in Notter, dan wordt deze nog dezelfde dag (maandag tot en met vrijdag) verstuurd. Normaal gesproken wordt je pakket dan de volgende dag aangeboden op het door jou opgegeven verzendadres. Vanwege grote drukte bij PostNL (situatie mei/juni 2020) merken we dat PostNL niet altijd de volgende dag het pakket levert, met de tracktrace code kun je altijd je actuele status volgen.

Verzendkosten

  • Bij bestellingen boven de € 50,- rekenen wij bij betaling via iDeal of vooruitbetaling bij verzending met PostNL geen verzendkosten.
  • Bij bestellingen onder de € 50,- zijn de verzendkosten € 5,- bij verzending met PostNL.

Je ontvangt per e-mail een bevestiging met het totaalbedrag en de bestelling.

Betaalmogelijkheden

Online: je kunt je online bestelling op meerdere manieren betalen

  • Betalen via iDeal: veilig en gemakkelijk. Dit is ook de snelste manier om je bestelling op het door jouw gewenste adres te laten bezorgen
  • Betalen met creditcard
  • Betalen via Sofort Banking, Bancontact/Mister Cash
  • Betalen op basis van vooruitbetaling: vind je het fijner om je betaling naar onze bankrekening over te maken? Ook dat is natuurlijk mogelijk. Let goed op dat je je bestelnummer bij je betaling vermeldt

In de winkel: in onze winkel kun je op deze manieren betalen

  • Betalen met pinpas
  • Contant betalen
  • Betalen met creditcard (Nederlandse Visa of Mastercard)

Garantie en retour

Op al onze producten geldt in de regel een garantietermijn van 2 jaar (uitgezonderd outdoorproducten zoals bijvoorbeeld kleding).
Mocht je aanspraak willen maken op de garantie neem dan contact met ons op, of kom naar een van onze winkels. Onze eigen technische dienst zal in eerste instantie zijn uiterste best doen de garantieafhandeling in eigen huis te realiseren alvorens de fabrikant in te schakelen. Daartoe kan een product opgestuurd worden of afgegeven worden bij één van onze winkels.
Heb je een klacht over ons of over één van onze producten, neem dan contact met ons op. In de regel zullen klachten binnen 2 werkdagen in behandeling genomen worden.

Retourneren van een online aanschaf

Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en retour te sturen. Stuur je de complete bestelling retour, dan krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourzenden naar ons zijn voor eigen rekening. Je kunt ook altijd langs bij een van onze winkels voor een retournering of eventueel ruilen van het aangeschafte product.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht neem je eerst contact met ons op via sales@gps.nl en vervolgens het retourformulier te gebruiken, hier te downloaden (PDF).

Het herroepingsrecht is bedoeld om je als consument te beschermen tegen een impulsaankoop of het tegenvallen van een product wanneer je deze voor het eerst in handen hebt. Na ontvangst van een product dien je hier zorgvuldig mee om te gaan indien je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Je mag een product bekijken, een horloge kun je omdoen, toestellen mag je aanzetten maar deze niet daadwerkelijk gaan gebruiken. Bijvoorbeeld het toestel registreren, software aanpassen of op een andere manier personaliseren. Ook het monteren van (motor)steunen wordt gezien als het in gebruik nemen van een toestel en deze kunnen niet retour.
Je kunt dezelfde dingen doen met een toestel die je ook in een winkel mag verwachten. Bij elektronica staan er in winkels vaak demonstratietoestellen die je kunt bedienen, maar een toestel op je fiets monteren en er een rondje mee rijden is ook niet mogelijk. Ga je dus daadwerkelijk op pad met een toestel en je besluit toch af te zien van de aanschaf dan moet je rekening houden met het waardeverlies van je aanschaf. Voor een aantal van de populairste toestellen bieden wij de mogelijkheid om deze eerst te huren voor je deze aanschaft. Je kunt dan wel een toestel daadwerkelijk gebruiken en testen. Besluit je na de huurperiode het toestel te kopen dan wordt in de meeste gevallen de huurprijs verrekend met de aanschaf.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Privacybeleid en algemene voorwaarden

Klik hier voor ons privacybeleid.
Bij een bestelling ga je akkoord met onze algemene voorwaarden . De algemene voorwaarden kun je hier bekijken.

Laatste wijziging: 16 Mar, 2023
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW

BetaalmogelijkhedenBetaalmogelijkhedenBetaalmogelijkhedenBetaalmogelijkheden