Informatiebalk
Helpdesk
Rectangle

 

Laatste wijziging: 26 Jan, 2017

Met alleen de aanschaf van een GPS-toestel ben je er nog niet: je moet er ook mee leren omgaan!

Vaak is dat gewoon een kwestie van 'doen': alles wat je zelf ontdekt zul je immers beter onthouden. Wanneer je wat gestructureerder de mogelijkheden wilt leren kennen dan zijn onze cursussen een prima gelegenheid.

Maar soms lukt het gewoon niet, of loop je tegen problemen aan waar je gewoon niet uitkomt. Voor die momenten is er de WayPoint-helpdesk!

helpdesk.gps.nl:

  • Antwoord op veel gestelde vragen, gerubriceerd per product
  • Mogelijkheid tot het stellen van vragen

Staat je vraag er niet tussen, dan kun je ook terecht op ons forum (http://forum.gps.nl). Dit forum biedt vele voordelen:

  • Als u tegen vragen aanloopt zal dat meestal in de vrije tijd zijn. En juist dan zijn wij vaak gesloten. Het forum is echter 24 uur per dag bereikbaar: meestal heeft u binnen een uur een antwoord. Van ons, of van andere enthousiaste GPS-gebruikers.
  • En bovendien: u bent vast niet de enige met die vraag. Vaak is het antwoord erop dan ook meteen al te vinden op het forum (gebruik de zoekfunctie http://forum.gps.nl/search.php). En ook al staat uw vraag er niet bij: stel hem dan vooral op het forum! Dan kunnen anderen immers ook de oplossing van uw probleem lezen en ontstaat er een schat aan informatie, in aanvulling op de handleiding. Juist omdat we via het forum meer mensen tegelijk kunnen helpen geven we daar in drukke tijden prioriteit aan. Een vraag via het forum zal vaak sneller beantwoord worden dan via mail.
  • Het forum bevat ook onderdelen met uitgebreide uitleg van een probleem. Een voorbeeld is het maken van routes in mapsource. Zie http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=160

Op dit moment (februari 2011) staan er meer dan 250.000 berichten op het forum. We begrijpen dat het zoeken soms lastig is, omdat er gewoonweg teveel informatie te vinden is. Voor veelgestelde vragen hebben we MyWayPoint. Hier zijn veel handleidingen, tips en trucs te vinden. Via de bovenstaande link helpdesk.gps.nl kom je dan ook hier terecht. Via deze link word je ook naar het helpdesk responsformulier. In dit formulier kunnen vragen gesteld worden. We proberen deze vragen zoveel mogelijk binnen 24 uur te beantwoorden, maar in tijden dat het erg druk is, lukt dat zeker niet altijd. Wees echter verzekerd; u krijgt altijd antwoord! Zeker in lente-en zomertijd zal het forum echter sneller werken!

En natuurlijk kunt u ook bellen. Zoals u vast wel gemerkt heeft tijdens een bezoek aan WayPoint: we besteden onze helpdesk niet uit aan een onpersoonlijk callcenter. U krijgt dezelfde mensen aan de lijn als in de winkel. Dus ook dezelfde deskundigheid. Het kan echter voorkomen dat het erg druk is aan de helpdesk telefoon, dan kunnen de wachttijden iets langer zijn. Dit heeft vaak als reden dat aan sommige problemen wat meer tijd besteed moet worden. Als het uitzonderlijk druk is, kan het dan ook voorkomen dat u het antwoordapparaat treft. Probeert u het dan een dag later opnieuw. De helpdesk is bereikbaar via 0548-541805. Maandag t/m vrijdag van 9.30 uur tot 17.30 uur.

DUS voor helpdesk vragen:

  1. kijk op MyWayPoint bij de veelgestelde vragen
  2. zoek op het forum
  3. stel de vraag door middel van het helpdesk responsformulier
  4. bel de helpdesk
     

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW